Σάββατο 12 Μαΐου 2007

Η ατίμωσις της Χρυσομαλλούσης-02

To προηγούμενο επεισόδιο της "Aτίμωσης της Χρυσομαλλούσης" εδώ

...Βέβαια μην φανταστεί κανείς αποκεφαλισμούς και τέτοια πράγματα, αν και η ιστορική ηγέτιδα των Ισλαμοδημοκρατών Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν είχε ζητήσει την εισαγωγή της Σαρία όπως ορίζεται από το Κοράνιο και τις Χαντίθ στις περιοχές της Ελληνικής Πολιτείας όπου πλειοψηφεί το μουσουλμανικό στοιχείο όπως στου Γκύζη που μένω εγώ π.χ. (Μπρρρ…).

Απλά ο Βας, Βας, Βας Παρασκευάς μεταφέρθηκε στην Πολιτεία της Σουηδίας όπου υποχρεώθηκε σε 15ετή κοινωνική υπηρεσία στο γηροκομείο της Κίρουνα στον Αρκτικό Κύκλο. Το δικαστήριο έκρινε ότι είχε το ακαταλόγιστο, καθ΄ ότι η δικηγόρος του, η ΕΛ-ληνικής καταγωγής Άρτεμις – Ορθούλα Πασχαλίδου υποχρέωσε να το δικαστήριο να δει τις χειρότερες εκπομπές της Ανίτας Πάνια επί 24 ώρες με διακοπή μόνο για ύπνο και φαγητό. Ένορκοι και δικαστές προκειμένου να γλιτώσουν το περαιτέρω μαρτύριο και την ενδεχόμενη εισαγωγή τους σε κέντρο ψυχοσωματικής αποκατάστασης, αποφάσισαν να ενδώσουν στις απαιτήσεις της ευφυούς ΕΛ-ληνίδος κόρης. Ο Παρασκευάς μάλιστα κατά την διάρκεια της 15ετούς θητείας του στο γηροκομείο της Κίρουνα κατάφερε να ικανοποιήσει σεξουαλικώς το σύνολο των τροφίμων ανδρών και γυναικών, αφού τα κοντέινερ με ντόπες και τσιρότα τεστοστερόνης που είχε πάρει του έδωσαν μυϊκό όγκο τεράστιο, δυνατές στύσεις και ποιοτικές εκσπερματώσεις.

Έχοντας φάει τα πρωινά μου λουκάνικα, χάζευα σκεπτικός την κούπα μου με τις απομένουσες τρεις γουλιές καφέ Βενεζουέλας και το λογότυπο του Αστέρα Τριπόλεως στο πλάι. Η κατάσταση μου τον τελευταίο καιρό δεν ήταν ιδιαίτερα ανθηρή. Πέρα από τα τσαταλιασμένα νεύρα μου από τις αγριοφωνάρες του μουεζίνη κάθε μέρα, είχα χάσει την δουλειά μου και με είχε παρατήσει και η συμβία μου Σβετλάνα – Γερτρούδη Αστραχανένκο.

Για το δεύτερο οφείλω να ομολογήσω ότι είχα ανάμικτα συναισθήματα. Και αυτό γιατί φεύγοντας πήρε μαζί της και τον μούλο τον Ανατόλι – Θρασύβουλο που ισχυριζόταν ότι ήταν δικός μου. Βέβαια δεν χρειαζόταν να κάνουμε τεστ DNA για να καταλάβω ότι ο μούλος ήταν του Κοσοβάρου ψυκτικού που κάθε τρεις και λίγο ήταν στο σπίτι για να επισκευάσει αυτό τον Ταιλανδέζικο σωρό από φτηνιάρικα πλαστικά που παρίστανε το αιρ κοντίσιον. Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε να διαβάζω βιολογία και γνώριζα ότι δύο άνθρωποι με ανοιχτόχρωμα μάτια δεν μπορούν αποκτήσουν ένα παιδί με σκοτεινόχρωμα μάτια. Τόσο εγώ όσο και η Σβετλάνα – Γερτρούδη έχουμε ανοιχτόχρωμα μάτια ενώ ο μούλος τα μαύρα του Κοσοβάρου ψυκτικού. Μετά από δεκάδες δεκάδων σκηνών όπου το θέμα της πατρότητας του μούλου ερχόταν στην επιφάνεια και τις επανειλημένες αρνήσεις της να κάνουμε τεστ DNA, αποφάσισε να πάει στα τσακίδια. Καλύτερα.

Τον Κοσοβάρο ψυκτικό αποφάσισα να τον κρατήσω γιατί με ττις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζω τώρα, με την σχεδόν άδεια HelleTürkΒank PBB card και την έλλειψη εργασίας δεν μπορώ να επιλέξω κάποιον καλύτερο (και ακριβότερο).

Βέβαια για να τον φωνάξω να φτιάξει το ταιλανδέζικο μπάζο θα πρέπει να πάρω καταναλωτικό δάνειο, αλλά θα πρέπει να το κάνω ούτως ή άλλως για να ψωνίσω το Σάββατο στο Wall Mart…

Πάντως φιλοσοφόντας το θεωρώ ότι ο Κοσοσβάρος μου έκανε χάρη γιατί με το να γκαστρώσει την γυναίκα μου, μου απέδειξε πόσο σκατόψυχη πόρνη ήταν τελικά…
Ναι…Ευτυχώς που την γκάστρωσε τελικά… Φαντάζεσαι δηλαδής να μην την γκάστρωνε; Χαμπάρι δεν θα ‘χα πάρει… Να ‘ναι καλά ο άνθρωψ… (Μου φαίνεται πρέπει να κόψω το Καλαματιανό και να την πέσω στο Μαροκινό που είναι πιο light...)

Μάζεψα το απολλώνιο κορμί μου που έχει κάνει δεκάδες μουσουλμάνες να αναστενάζουν κάτω από τις μαντήλες / χιτζάμπ / μπούρκες τους (Με τις άλλες θρησκείες για κάποιο λόγο δεν έχω τόση επιτυχία) και πήγα να αράξω στο σαλόνι μπροστά στο Multimediatron.

Το εν λόγω μηχάνημα είναι PC / Τηλεόραση / Home Cinema / Αudio Center και εικονοτηλέφωνο. ¨Εχει μία οθόνη υψηλής ευκρίνειας 80 ιντσών με 3-D simulation effect. Όταν τηλεφωνώ την έχω την οθόνη κλειστή γιατί δεν αντέχω να βλέπω τα κακάδια της μύτης του συνομιλητή μου υπερμεγεθυσμένα και σε υψηλή ανάλυση στον απέναντι τοίχο.

Ελληνικά κανάλια έχω να δω από το ατυχές περιστατικό στο γήπεδο της ΑΕΚ που ήμουν υπεύθυνος συντήρησης του γηπέδου και στοίχισε την δουλειά μου. Έβαλα το Πανευρωπαικό ειδισιογραφικό κανάλι της EBU – UER με κρόουλ τοπικών ΕΛ-ληνικών ειδήσεων στο κάτω μέρος.



Είχα βαρεθεί να ακούω όλες αυτές τις αηδίες για την «μεγάλη τραγωδία» που κτύπησε τον Ελληνικό πολιτειακό αθλητισμό, την απόδοση των ευθυνών κλπ. κλπ…

Μέχρι που κάποιοι γραφικοί ήθελαν την κεφαλή μου επί πίνακι, απλά και μόνο επειδή χάρη στον πατέρα μου είχα βρει μια θεσούλα υπευθύνου συντήρησης στο γήπεδο της ΑΕΚ «Ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς».

Τι φταίω εγώ εάν δεν είχε γίνει σωστή θεμελίωση του κωλογήπεδου στον χώρο της πρώην χωματερής των Λιοσίων;;; Ήμουνα εγώ στο τημ των μελετητών;;;; Ήμουν επιβλέπων στην κατασκευή;;; Ένας δύσμοιρος μηχανικός από τους 860.000 που διαμένουν στην Ελλάδα είμαι… Για να καταλάβετε είμαστε τόσο πολλοί οι απόφοιτοι από τα διάφορα «Χάρβαρντ» και «ΜΙΤ» που άνοιξαν σε κάθε ραχούλα της μεγάλης κοιτίδας του παγκόσμιου πολιτισμού μετά την κατάργηση του άρθρου 16, που ο μέσος μισθός ενός μηχανικού είναι μόλις 20% μεγαλύτερος από αυτόν ενός πιτσαδόρου…

Οι ευθύνες, όποιες υπάρχουν για το ατυχές περιστατικό που συνέβη κατά την διάρκεια του αγώνα μεταξύ ΑΕΚ και Los Angeles Galaxy για το Intercontinental Champions’ League, βρίσκονται στους μελετητές και κατασκευαστές του έργου. Όχι στους πτωχούς υπαλλήλους που ήρθαν μετά…

Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του αγώνα υπό καταρρακτώδη βροχή, έγινε καθίζηση που ρούφηξε όλο το γήπεδο με τους θεατές και όλα, καλύπτοντάς τους μετά με ένα στρώμα χωνεμένων αστικών και τοξικών αποβλήτων πάχους 20 μέτρων.

37.000 νεκροί και 21 μέρες εθνικό πένθος.

Κανείς από τους παρευρισκομένους δεν γλίτωσε. Γι αυτό και μόνο ευχαριστώ τον πατέρα μου που μου έδωσε το γελοίο όνομα Κάρολος (Και όχι κάτι πιο γκλάμουρους σε Ναβουχοδονόσορ ας πούμε) και έγινα Αστέρας Τρίπολης από αντίδραση και είμαι ακόμα ζωντανός…

*Γλιν- γλον*

Καλά ποιος χτυπάει την πόρτα τις 5.20 το πρωί; (Συνεχίζεται...)

2 σχόλια:

unlearn... είπε...

Εντυπωσιακό...τα κουδούνια του 2037 κάνουν ακόμα γλιν-γλον ε?

pølsemannen είπε...

Αγαπητή συντρόφισσα unlearn,

Οφείλω να ομολογήσω ότι εδώ με πιάσατε αδιάβαστο...

Δεν έκατσα να πολυσκεφτώ κάποιο ειδικό bell tone...

Βέβαια δεδομένου του γεγονότος ότι ο Κάρολος Πολσεμάνογλου μένει στο ισλαμικό γκέτο του Γκύζη, το πιο δημοφιλές bell tone θα ήταν το "Allahu Akbar"! :-DD

Har det bra så länge!